Günnooooo 💐💐💐
Çok sıkkın günlerden geçtikten sonra bir kafa dağıtma postu açıyorum buraya 😽
Çocuklarınızın ismini kısaltıyor musunuz yoksa kısaltma kullanılmasına karşı mısınız? Biz oğlumun ismini koyarken kısaltmayacağımıza dair anlaşmıştık ama tabiki kimse buna uymadı 😅
Oğlumun adı Ataberk ama biz onaaaa;
- Ata
- Ato
- Atoş
- Atocuuuum diyoruz 😻
Ya siz? ⬇️