kirmizibalikbeachte evet pek olan bir isim deil 🥰😍 Türkçe deil zaten Zazaca dilde maya öz mucivevi demek 🫠 iyiki koymuşum o ismi havalı duruyo bi ağırlık geliyo 😂😂😂 yaaa evet Miroşu benim arkadaşım söylüyor şş çok katar o kısaltılmış isimlere hahaha oğlumda nasipleniyor miroşş miroşş kuşum diye sesleniyor ama ben nadir miro derim 💙miraz diye seslenmek hoşuma gidiyo ama daha çok iltifat sözleriyle çağırıp seslendiğini için ismini de pek kullanmıyorum 😂😂 ahh aşşkk yavrularımız amin hepimizin yavruları hayırlı büyüsün çok mutlu olsun tüm güzellikler onlarla olsun hepsi aşk💕🌸💙🎀