babyhazi Çocuğunuzun, siz gidince ağlaması kadar normal bisey yok. Siz olmayınca kendini güvende hissetmeyip ağlıyor. Bunu şımarıklık olarak görmeniz çok üzücü, lütfen bu sürecin elbet bir gün biteceğini ve bugünlerin bir daha gelmeyeceğini düşünerek hareket edin.