dgltkn benimki diğer 3 ay yaşa girecek daha gece deliksiz uyumaz, sürekli ağlar kafasını yerlere vurur, oyuncakları ile ben oynarsam oynar tek başına pek oynamaz, hala kucaktan inmez bence bunlar şımarıklık değil çocuğu çocuk yapan şeyler evet bazen tahammül edilmiyor, sinir stres oluyoruz ama böyle böylee büyüyecekler. 6 aylık diyorsun benimki o zamanlar gaz sancısı çekiyordu kolikti, dişi çıkmasa bile diş eti ağrısı oluyor, sıkılmıştır ilgi istiyordur