Dondurmalikahve dgltkn Nasıl ya sütünü, mamasını kendi hazırlamıyor mu, bezini değiştiremiyor mu, kendi oyun kuramıyor mu? Çok ilginç 🤔 koskoca 6 ay geçmiş. Şimdi çamaşır da yıkayamıyordur. Büyümek çok kolay sancısız oysa niye ağlıyor ki 🤔
SucukluSutlac dgltkn bebeğim 4 aylık. Uykusu çok düzensiz. Duş aldırıp yatırıyorum beyaz gürültü açıyorum sallıyorum emziğe alıştırdım uyumuyor hiçbir şekilde. Dışarda hiç uyumaz. Bazı çocuklar mizacı gereği meraklı ve mizacı gereği diğer çocuklardan daha da zor dalabilir uykuya. Bu durum 1 yaşına kadar sürebilirmiş.
themuhtesem SucukluSutlac 4ay tam uyku gerilemesindesiniz büyük ihtimalle 5.ayda saatlerini düzenleyip sallamayı kesmeniz sizin için süreci kolaylaştırır
SucukluSutlac themuhtesem bizimki hep böyleydi biz alıştık artık. Uyku gerilemesi yaşayıp yaşamadığını anlamıyoruz 😂
Mircet dgltkn bazı bebeklerin gerçekten huyu tabiatı öyle gerçekten benim kızım 5 yaşında hala mız mız
talhamamy dgltkn daha çok küçük annesi ilgi sevgi istiyor sadece bu dünyaya alışıyor ve anne kucağı en güvende hissettiği yer biraz büyüsün kendi istediği yere gidebilsin kendini ifade edip konuşabilsin rahat edeceksin sabret🥰
simitayranseverim dgltkn bebeğim 6 ay 6 günlük son zamanlarda aşırı huysuz sürekli ağlıyor bensiz durmuyor uyumuyor diş sürecine girdi sancısı var sanırım doktor diş etleri kabarmış dedi gerçekten üzülüyorum küçücük bedeni ile ağrı sancı çekiyor ve derdini anlatamıyor, dilsiz masum yavru anneden başka ağlayacak sığınacak limanı yok. Lütfen şikayet etmek yerine onu anlamaya çalışın o daha bir BEBEK ve hiçbir şeyin farkında değil nasıl şımarıklık yapsın bu size mantıklı geliyor mu gerçekten?
busrastattz dgltkn 6 aylık bebek ve şımarıklık? İki kelimede nasıl aynı cümle içinde geçebilir diye sorguluyorum şu an kendimi
glz2 dgltkn hiç bir bebek bir değil üstelik bebeklerin saatleri bile birbirine uymuyor adı üstünde bebek mesela benim kızım meme olmadan hayatta uyumaz ben yoksam kimseyle kalmaz dişarda bile hep benim kucagımda babasına gitmez bebek arabasında durmaz napalım o da böyle ayak uydurmak lazım bu günler bi daha gelmeyecek sevmek için yalvaracağız o yüzden şikayet etmek yerine anın tadını çıkartın ayrıca bebeklerin şımarıklığı 2-3 yaşına kadar da belli olmazmış
Minnakordek dgltkn aaa benimki altı aylıkken evi toplar ortalığı süpürdü sizinki çok şımarık bence bı pedegog gormeli
begonya1 Canım bence alışmalısın ben o dönemlerde yemek yapamadığımı tuvalete bile gidemediğimi bilirim işin kötüsü şuan bir yaşında her şey daha zorlaşıyor bu dünyaya alışmaya çalışıyorlar o günleri mumla arıyorum bence sende artık alışmalısın bunun iki yaşı var üç yaşı var ama hepsi geçici bugğnler bir daha gelmeyecek
ygmrln dgltkn sizi üzmek istemem ama 25 aylık kızım hiç kendiliğinden uyuduğunu bilmem heleki dediğiniz gibi bir park ortamı varsa 😂 böyle gelmiş böyle gider artık bizim inşallah sizin öyle olmaz. Ama şımarık bebek sınırlarını bildiği sürece sağlıklı bebektir üzülmeyin ❤️
taa 6 aylik bebegim var gidip odasinda oynamiyor teyzoslar sizce cok mu simarak yorum yazin okuycammmm
cennetkusum16 dgltkn 6 aylık bebekle 11 aylık bebeği nasıl kıyaslayabildiniz ? Bide 6 aylık bebek nasıl şımarık olur bu nasıl düşünce anlamadım
kaandurumoms dgltkn her çocuk farklıdır. Oğlumda uykusu gelirse direk uyurdu ağlama krizleri yaşamadım. Ama kızımda sinyalleri verir vermez ağlar. Büyüme evresindeler ve uyaranlar fazla olunca etkileyebilir. Böyle durumda hemen sakin biryere geçip emziriyorum veya emziğini verip uyumasını sağlıyorum. O sinyalleri geciktirirsem kriz yaşıyoruz bizde