dgltkn benim oğlumun çok gazı olurdu 13.aya kadar hep ağladı, kızımda sürekli benim kucağımda olmak isterdi hala daha öyle 28 aylık, oğlumun gaz sorunu çözülünce normale döndü ama 6 ay çok küçük bir ay, dişleri çıkıyor yavaştan o süreç çok zor oluyor canları acıyor huysuz olabiliyorlar çok normal 🥲