sadekefir Bacım yemeyince gidiyor inan 😂 özel bir listeye gerek yok mesela ben sabah uyanınca olabildiğince aç kalıyorum öğlene kadar bol su ve türk yada filtre kahve içiyorum sadece bu sayede gece başlayan yağ yakımı ta ertesi gün öğlene kadar devam ediyor 😇 öğlen salata (ton balık yada tavuklu ) tüketiyorum yarım kase çorba da içiyorum bazen aksam da evde olan yemeği yarım tabak ekmeksiz şekilde ve yemeyi 6 da bitiriyorum sonrası çay yada sade kahve şekersiz başka da birsey yok gayet iyi kilo verdim bu şekilde 😊