mamacitaa_ bende dün başladım eşim beni denemek için akşam abur cubur getirmiş çok severim ama kendi ellerimle kaldırdım onları ucundan tadına bile bakmadan.. sabah uyanınca ilk türk kahvesi ½ çay kaşığı tarçın ½ çay kaşığı kakao içiyorum tadı da içilmeyecek gibi kötü değil yani tüm gün detoks suyumdan içiyorum elimden geldiğince su tüketmeye çalışıyorum ben daha önceden de böyle diyete girmiştim ve 2 ayda 13 kilo vermiştim günde tek öğün yiyordum onun dışında acıktıkça çay filtre kahve bitki çayı tüketiyordum ve yatmadan yarım saat önce bir maden suyunu bardağa döküyorum içine 3kasik yoğurt yarım çay kaşığı tarçın birazda limon sıkıyordum gece tüm yağları yakıyordu şimdi yine aynı yoldan gideceğim inşallah yine aynı sonucu alırım 🥰