uakbn0_0 Iki cocugumun arasi 5,5 yas hic oyle basa dondum her seyi bastan yasiyorum hissi olmuyor. Ilk cocukla ikinci farkli bi kere anne tecrubeli ve rahat. 38 yasimda dogurdum ikinciyi ki plansizdi. Cocuklarin asil zorlugu 1,5-2 yasindan sonra basliyor tekiyle bile mucadele etmek cok zor olan yaslar. Yas araligi yakin olsun beraber buyurler kafasi hic olmadi bende. O yas araligi az olan iki cocuk anneden her anlamda birkac sene goturuyor bence. Bir de kardes kiskancligi cabasi.