İkilemde kalman için bile daha çok küçük bebeğin öyle diyim😂 desteksizsen zaten hiç düşünme şuan ilk bebek kendi yiyip tuvaletine gitmeden uykusu düzelmeden akıl işi değil ikinci. Benimkilerin arası o kadar 5 aylıkken kaldım yani 1 yıl var aralarında tam. Bu fikri kafandan hemen at lütfen djdkdkdjd