Benim 2,5 yaş olacak araları. eşimin mesai saatleri az olduğu için ona güvenip yaptım. Destek varsa 3 yaş arası olması iyidir destek yoksa zor olur. Senin daha çok çok küçük dikkat et korun bence daha çok erken. Ben bazen kendime kızıyorum acele ettiğim için ama olan oldu kendimi teselli ediyorum bir şekilde.