uakbn0_0 kızm kasımda 4 yaşına girecek, bende Aralık ta doğum yapcam 😂, yaş aralığı 4-5 olmalı bence, tabi çocuğun zorluğuna göre değişir bu durum, tabi bende kendi kararımla yapmadım annemin yap demesiyle o akşam yaptım 🤣 yoksa daha bir yıl beklerdi, ama iyiki de yapmışım bende gurbetteyim tek başımayım bakalım neler bekliyor beni