uakbn0_0 kızım 4.5 yaşında, oğlum yenidoğdu❤️ bence biraz yaş aralığının olması daha rahat oluyor. Şu an kızım yemeği, uykusu, tyvaleti her şeyi kendi yapıyor zatan ben bebekle daha çok ilgilenebiliyorum. Haftaya okula gidecek kızım bir nevi tek çocuk kalacağım yine evde. İyi ki böyle olmuş diyorum.