MotheroftheSea onceuponatime_ Allah kolaylık versin hepimize inşallah biran önce bitsin bu ataklar 🫠🥰
MotheroftheSea acelysmom bu atak dönemine kadar sanki bilinclerinde bir perde oluyorda aniden o perde kalınca etrafı görmeye farketmeye başlıyorlar gibi geliyor bana . Bu farkındalıkla beraber görecek o kadar çok şey var.ki kuzular da şaşırıyor nereye odaklanacagini beslenme en son sıralara yerleşiyor haliyle 😂 size de kolay gelsin inşallah en kısa sürede atlatırız
MotheroftheSea momas 🥺 sahi mi ? 4 Aydan daha zor olan neydi sizce beslenme reddi mi oldu uyku mu sapti neler yasadiniz nasıl aştiniz tecrubelerinizk paylaşırsanız sevinirim🌺
momas MotheroftheSea aslında bütün ataklar aynı sadece bilinçlendikleri için zorluk seviyesi fazla. Hepsinde yemek reddi meme reddi uykusuzluk oluyor. Mesela 1 yaşında oğlum ağzından yemek atıyor. 9. Aydan beri gündüz emmiyor şu an sadece gece emiyor. E dişte ekleniyor bunlara daha beter oluyor. Ama atak geçince azalıyor uykusu biraz daha normalde dönüyor yemek yiyoe falan
Kitsu MotheroftheSea ah analık ne hallere girdim görseniz. Lohusa filmi gibi 😅 Zormus ama ise yariyorsa devam taktik falan yoo k ne ise yariyorsa ordan gidin 😅 Bizim 3 ay 20 günlükken başladı 4 ay 20 günlükken bitti o surecte tatile gittik taşındık falan o yüzden net biliyorum 😂
MotheroftheSea Kitsu ayyy bizimde 3 ay 20 günlükken başladı , şuan 4 ay 16 günlük inşallah sizin gibi olur biter bikac gune 🥰
gklmerve MotheroftheSea 7 ay 26 günlükten sesleniyorum. Biz dişleri erken çıkartanlardanız 4. ay atağı falan hikayeymiş bi de ek gıda yememesi yiyince kabız olması vs sıkıntı hep artıyor 😕😔
MotheroftheSea gklmerve ay yapmayın çok zor olmuştur eminim hepsi bir araya karışmış sizin 🥺 kabızlık neden oldu ek gıdaya geçişten dolayı mı
gklmerve MotheroftheSea ek gıdayı almaya başladıktan sonra bazı günler oluyor dikkat de ediyorum ama işte 😕
miladrian MotheroftheSea benim ikizlerinde 3 ay 20 günlük falandı uyku ve yeme düzenleri bozulduğunda. 4. Ay kontrolde doktora benim yüzüm ne zaman gülecek dedim 😅 kolik, alerji hepsi var. Haftaya 5 aylık olacaklar, o zamandan umutluyum biraz
MotheroftheSea miladrian Allah bağışlasın sizin ikiz birde , herşeyi ×2 yaşıyorsunuz Allah sabır ve kolaylık versin 🙏😊 5. Aydan bdnde umutluyum 15 günümüz kaldı hep birlikte gorucez 😂
bestbaby2025 MotheroftheSea basarirsiniz merak etmeyin 4.ayla ilgili kac post acmistim shsh cok sukur gecti sizinkide gecer Allahin izniyle
miladrian bestbaby2025 diş süreci daha hafif geçiyordur ama değil mi? Benimkiler ikiz, bir ışık arıyorum 😅
bestbaby2025 miladrian yani 4.ay gibi degil cok sukur 4.ayda uykuya direnme cok kotuydu memeyi istememe baya zorladi onun kadar degil birde daha bir tatli olmaya basladi her sey 😄
MotheroftheSea momas bebisler geliştikçe her ayın farklı serüveni olacak desenize 🫠😊 hepimize kolay gelsin öyleyse 🌺🥰
bestbaby2025 miladrian oyle oyle ben desteksiz buyutuyorum hergun agliyordum 😂 cok sukur bu halime 🙏 Allah yardimciniz olsun iki tane cok daha zordur ama inanin 5.ay cok kolay ve guzel oluyor
MotheroftheSea gklmerve bilmiyorum kullanıyor musunuz ama.zeytinyagini bol tutmanizi tavsiye ederim . Bebeğim 4 buçuk aylık olmasına rağmen doktor tavsiyesi ile günde 3 kez 1 çay kaşığı muhakkkak ekliyorum mamasına . Bizde kabızlık çekiyoruz demir damlasindan dolayı . Oylelikle yapıyor tuvaletini. Çok zor bişey gerçekten 😕
smyyeasel bestbaby2025 katılıyorum 4.ay atağı bitti 5. Ay rahatladım dedim ama 5.ay çok hızlı geçiyor 15 gün bitti bile 6. Ay atağından korkmuş durumdayım 🤣