gklmerve bilmiyorum kullanıyor musunuz ama.zeytinyagini bol tutmanizi tavsiye ederim . Bebeğim 4 buçuk aylık olmasına rağmen doktor tavsiyesi ile günde 3 kez 1 çay kaşığı muhakkkak ekliyorum mamasına . Bizde kabızlık çekiyoruz demir damlasindan dolayı . Oylelikle yapıyor tuvaletini. Çok zor bişey gerçekten 😕