siyahsakin inanın bende bir çok soru sordum neden aradım çok zorlandım geceleri ağlıyordum başında Allah kolaylık versin ama bunlarda geçecek diyorlar inanasım gelmiyordu şimdi 10-20 dakikayı 40 dakikaya uzattım diye aşırı seviniyorum oysa 1,5-2 saat kesintisiz uyuyan gece 8 de yatıp 8 de kalkan aynı ayda olan arkadaşlarımın bebeğini görünce bizde mi bir problem var diye sorguluyordum