byzacck aaa evet hemde hiç vermemişiz gibi çığlık çığlığa acıkıyor. 2 saatte bir 90 cc mama yiyor ekstra emziriyorum çok fazla sütüm yok ama kilo aldırması iyi hatta fazla bile kilo aldırdı doktor mamayı azaltmamızı söyledi Probiyotik direk ona başladım ben çok öneriliyordu doktoruma söyledim bende onu söyleyecektim dedi gaz konusunda rahatlattı kaka maalesef bi düzene giremedi ne masajlar yapıyorum ne uyarlamalar en azındam gaz damlaları sayesinde ıkınması geçti