Bende kızımı Nebe suresiyle sakinleştiriyordum. Biliyorum çok yorgunsun güzel anne, ilk çocukta ne zaman geçeceğini bilmediğimiz için daha da stresli olabiliyor. Uyumadıkça çok uykusu geldiği ve dalamadığı için uykuya geçmekte zorlanıp kısır döngüye giriyorlar. Kundakta işe yarayabilir, kundaklayıp sureyi açıp gezdirebilir yada sallayabilirsin inşallah faydası olur