Benim yegenimde 40 inda baslamis 3.ayin sonu bitmisti. Ablamla cok ama cok zorlanmisti, ilk bebekti bide. Kv yardim etmisti. Aksamlar 8te basliyor 11de biterdi. Ama diger zamanlarda da huysuz olurmus kriz olmasa da. Kalabaliga falan asla cikaramiyordu. Misafirlige gitmek falan hepsi hayaldi. Ben o zamanlar aklim ermiyordu cocuk, kolik muhabbetlerine. Keske o zamanlar surekli ablamla olsaydim da yardim etseydim. Anne olunca anladim en kucuk destegin bile nasil iyi geldigine. Yegenim uzun sure huysuz bebek oldu , kolik zamani sallanmaya alisti diye baya uzun sure oyle uyudu ama masallah cok zeki cocuk, cok erken konustu. Yasitlarindan hep ileride oldu. Insalah siz de bu zor zamanlarinizin meyvesini alirsiniz