oykununanneesi
Şu an bunları okurken bile gözlerim dolmaya başladı bizde ataklar 12. günde başladı neye uğradığımı şaşırdım. İlk günden beri destekli gidiyorum ama inanın sende destekli desteksiz gibi hissediyorum kendimi. Uyumaya o kadar hasret kaldım ki gün sayıyorum her gün diyorum ki bir gün daha azaldı. Yenidoğan çekimi, 40 gün spası hayalleri kurarken şu an sadece keşke 1 saat rahat uyusa hayallerini kuruyorum. Herkes dönüp bebekler böyle olur derken çevremde ki arkadaşlarımın bebeklerinin böyle olmadığını daha zor olduğunu anlatmaya çalışmaktan bile vazgeçtim. Bizde Relactaz kullanıyoruz hipp mamadan Evolvia anticolic mamaya geçtim ama Evolvia biraz daha katı bir mama olduğu için biberondan akışı çok zor oluyor içemiyor tekrar hipp mama mı kullansam diye düşünüyorum . Siz hangi mamayı kullanmıştınız acaba? Ve uyku damlası kullandınız mı? Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim aynı şeyleri yaşayan birinin beni anlaması bile bir nebze iyi geliyor