miladrian
Valla ınanın bende sasırdım 🥲 ikizlerde erken dogum olunca ve tekli erken dogumlarda bagırsak gelısımlerı halıyle yavas ılerlıyor gaz problemlerı cıkabılıyor ama tek olan cocuklarda ve zamanında dogan cocuklarda gazlı bebek genellemesi yapmıyoruz gannenın yeme ıcme duzenını duzelterek baslıyoruz duruma masajlar vs bunları sokuyoruz hayatımıza her benegın dogarken duyarlı oldugu besınker olabılır ozellıkle süt urunlerı demıstı😄 yanı tabı herkeste bazen belkı durumlar ıse yaramıyor ama ben yememe ıcmeme dıkkat edıncem gercekten alerjıdem kaynaklı bır gaz oldugu ortaya cıkmıstı