Kendim normalde çalışmıyodum çocuktan sonra bırakmıştım tek maaşla kendi çapımda sıkıyordum mesela çocuğumun bezi maması gibi şeylere hep indirim takip ettim kendime bşy almadım olanı giydim kızıma da yeteri kadar kıyafet alsam yetiyor hiçbirşey için abartıya kaçmam zaten dışardan pek yemeyiz tek maaşla zorlanırız demiştik ama zorlanmadık şükür şimdi çalışmaya tekrar başlıyorum kendime giyecek bşyler alayım dedim çok çok pahalı herşey Allah yardımcımız olsun