yavruaslanlar biz bu ay sadece kırtasiye için bir oğluma 60900 ikincime 53000 veriyoruz, diğer giderleri hesaplamaya bile korkuyorum, 2-3 günde bir markete gidiyoruz en az 700-900 gidiyor, yemek desen sıradan burger aldığımızda 1200 civarı oluyor
Neden bu kadar herşey zamlanıyor ve neden buna el atılmıyor anlamış değilim
En azından özel okullar için bir şey yapılırsa devlet tarafından