maygirl yavruaslanlar mutfak ihtiyacı,çocuğun ihtiyacları,gezme alisveris bütun giderler asla 110 120 binin altına düşmüyor..borç vs yok…Kışlık yazlık gbi toplu alısveris yaptıgmız ekstra durumlarda üste çıkıyor giderimiz malesef.
yavruaslanlar Niyesordunbucevabi liste atıldı aldık ayakkabısını amcası ben almıstım skechers adidastan indirimli mıntu geçen sene bir tık büyüktü giydi yavrum skechersten dedesi almıstı giyim vs az öz güzel seyleri var hepimizin 2 mont 2 ayakkabısı cocuklarım 7 takımları hariç birşeyleri yok kaliteli az öz alıyorum bozulmuyor cunku🌸 ihtiyaçta yok suan giyim vs kıslıga. ama etkinlik vs olur masraf yine bende giricem işe dua et inş kimin duası kabul olur bilmem 17:00 cıkıslı inş olur öbür ay🙏
maygirl yavruaslanlar coğu mecburi gider.Nerden ne kısabiliriz ki..hani ewden yemeden icmeden tasarruf sewmeyen insanlarız açıkcasi..fatura kartlar.2 araç var benzini vs derken..Çocukta var…Yasadığım yer pahalı bi şehir zaten..Birazda öyle oluyor gelire göre gidiyor 🤷♀️
Niyesordunbucevabi yavruaslanlar Hakkınızda hayırlısı olsun canıısı inşallah gönlüne göre bir işin olur💕
bloommom beybitolat gerçekten iğrenç bir ekonomide yaşıyoruz biz iki kişi çalışıyoruz 1 dairem de kirada benim maaşım ve kira parası ay sonunda yok oluyor
beybitolat bloommom bizde tek çalışan eşim gerçekten herşey çok acı şekilde pahalı. Bi tane evladımız var hiç bişeyini eksik etmeyelim herşeyi en güzel olsun diye çabalıyoruz ama hepimizin işi gerçekten çok zor. Allah yardımcımız olsun 🙏
Yazmelegi_ yavruaslanlar aylik mutfak 1500 yiyecek tutuyo 1500 a da tavuk vs alıyoruz Pazar da her ay 2000 tutuyo Deterjanlari bittikçe toplu alıyorum kullanıyorum Onun harici araba yakıtı her ay 3000 felan Eşimin sigarası ile beraber toplam aylik alışveriş 10 felan oluyor kızımın sütüydü faturayı derken en fazla 15 tutuyo
pozininanasi yavruaslanlar biz gezmiyoruz zaten oğlum küçük onunla gezilmiyor ancak parka iniyoruz.. ha dondurma falan alırız ederiz ama ben ihtiyaç dışında bisey almıyorum çok şükür eşimin annesi ve benim annem destek oluyor az çok bu şekilde idare ediyoruz ve eşimle tek kararımız 1 çocuğumuz var ikinciyi düşünmüyoruz..
pozininanasi yavruaslanlar kira ama kayinvalide destekliyor yarı yarıya ancak eşimin maaşı 28 bin 7 si icraya gidiyor yeme içme giyim faturalar kiranin yarısı harclik yol parası derken elimizde öyle pek bi para kalmıyor
goldengate yavruaslanlar cocugun mamasi bezi kasap pazar alisveri haric ayda 100 bin en az gidiyor nerden kisabilirim bilmiyorum
yavruaslanlar goldengate cnm gelir olursa harcanır bizim zaten 40 gelir birde az kaldı borcumuz ek işi de borca yatırıyor kalmıyor yani
etl yavruaslanlar cidden artık o kadar zor bi dönemdeyiz ki ne kadar gelirse o kadar gidiyor. Elbise kiyafet harcaması yapmıyoruz idare ediyoruz arada bi kızıma harçama yapıyoruz. Ayda 1 2 kere kitap alıyorum extra harcama olarak ona rağmen kart ödemesi 80.000 bulmuş. Kredi ve araba borcumuz var. Ev kira iş yeri uzak benzin ayda iki kere füllüyoruz. Borçlar bitinçe iyi rahatlarız diye düşünüyoruz bakalım nasip..
Gul-42 yavruaslanlar mutfak market Yakıt Trendyol Alışveris Yeme içme gezme Hediye vs Su faturalar ınternet telefon 25 bini geçmez eşimde elektrik su doğalgaz sigara kendi benzin kaç gidiyor tam bılmıyorum esnaf olduğu