SucukluSutlac
Eskiden bebek ölümleri bu yüzden çok fazlaydı işte. Bebeğin kaldıramayacağı şeyleri yedirip yedirip vebale giriyorlardı. Bu resmen cinayet.
Bir arkadaşımın akrabasının bebeği 4,5 aylıkken ölmüş. Sebebini bilmiyorlarmış, bir sabah bi bakmışlar bebek ölü. Biraz konuşup işte nasıl bir gün geçirmişti, belirti var mıydı filan diye sorulunca ‘Yoo hiç belirti yoktu, sağlığı yerindeydi, çok neşeliydi, hatta bir önceki sabah bi tencere bol tereyağlı kuymak yemişti bayıla bayıla’ demişler. İşte sebebi belli yani 🤦🏻♀️ Allah’ım korusun bebeklerimizi bu tip insanlardan ya