SucukluSutlac rachelgreen_ dönmesi oturması önemli değil yutar yutar diyor. Bebekken de mamayı istemediği halde zorla verirdi
SucukluSutlac obobok ne güzel etrafımdaki insanlar da öyle olsa keşke herkes annesi kesildi kadın erkek
myangelson SucukluSutlac doktorlar boşuna okumuyor sonuçta ama bizim çevre onlardan daha iyi biliyor 🤦🏻♀️
SucukluSutlac birerkekbirkizannesii ben de öyle düşünüyorum büyüdüğünde istediğini yesin şuan ihtiyacı anne sütü
myangelson lovebabyy ay inanmiyorum yazik günah ya koca tava kuymak büyük insanlara bile fazla gelir ya küçücük bebege ne yapar o 🥺
lovebabyy SucukluSutlac Aynen öyle. Ben şimdi kuymak yapıyorum 9,5 aylık bebeğime ama yarım tatlı kaşığı bebek tereyağı, 1 tatlı kaşığı tam mısır unu, 1 tatlı kaşığı tuzsuz bebek lor peyniriyle. Tarifi doktorum vermişti.
lovebabyy myangelson Ertesi sabah ölü bulmuşlar zaten işte bebeği. Ve hiç akıllarına bile gelmemiş kuymaktan olabileceği. Eski zaman tabi ani bebek ölümü diye geçmiş kayıtlara. Hala sebebi yok, bir anda oldu diyorlarmış.
ummukerem SucukluSutlac bir doktordan dinlemiştim 6 aydan önce su dahi verilmemesi gerekiyor diyordu. Bunun nedeni böbrek üstündeki beze zarar veriyor olması ve çocuğu enfeksiyonlara karşı daha açık hale getirmesi ve bağışıklığı düşürmesiymiş. Her şey zamanla çocuğun gelişimine doktor tavsiyesine göre olmalı. Kilo alan bir bebeğiniz varsa 6 Aydan önce hiçbir şey vermemelisiniz. Kilo alımı duran bebekleri 5. Ayda ek gıdya başlatıyor doktorlar. Şişirmek de bi marifet sanki çocuğu 😣 kilolu bebek iyi bebek tontik bebek sağlıklı bebek algısından ne zaman çıkacak acaba bu millet 😬
SucukluSutlac ummukerem gösteriş demek sağlıklı bebek değil. Aa bilmem neyin çocuğu torunu ne kadar kilolu desinler
myangelson lovebabyy yani bunu anlatırken bile hiç akıllarına bile gelmiyor ondan olacağı çok yazık ya 🥺
cnsbb SucukluSutlac bebeğim dört aylıkken bana da yaptılar hatta çocuğuma karpuz yoğurt ve reçel verdiler daha doğduğu dün ben daha odaya gelmeden su verdiler şuan 5.5 aylık dün başladık ek gıdaya doktorumu dinlediğim için aman sen ne biçim annesin diyen bile oldu biz çocuk büyütmedik zaten cahiliz sen biliyosun diyolar yani maalesef ki yapıyolar bunları çocuk üç aylıktı tutturdular bu çocuk mama yiyo içi yanar su ver diye ben görmeden verdiler yani akrabalarla çocuk büyütmek çok zor ve sinir bozucu yapmayın vermeyin dedikçe çocuğun ağzına bişeyler sokuşturmaya çalışıyolar bende deliriyorum kızıyorum sonra ben kötü oluyorum bide şu var e biz verdik çocuklarımıza bişey olmadı da senin çocuğuna mı olacak aman ne kıymetli çocuğun var falan falan oo saysam sabaha kadar yazarım 🤣 takmamaya çalışıyorum ama şimdi de ek gıdaya başladık doktorumuz kabak ile başlayın dedi çocuğa kabak verdim diye bile kötü oldum neymiş efendim çocuğu yemekten soğutacakmışım tatlı şeylerle başlamalıymışım 🤣
Pamukhanim_ SucukluSutlac sakın vermeyin 4 aylık çocuk ne yemeği bi dursunlar daha herkes herşeyi çok biliyor annesi sensin en iyi kararı sen verirsin
evremoz SucukluSutlac ediyorsa mamaya ve biberona alıştırmayın sizi emmeye devam etsin soran olursa mama alerjisi çıktı kanlı kaka yapıyor doktor bıraktırdı fln diyin
SucukluSutlac evremoz doktor kontrolümüze de geliyorlar. Haftasonları beraber haftaiçi nerdeyse sabahtan akşama kadar görüntülü arıyor. Haftaiçi bi gün yemekten sonra gidiyoruz.