nnoktaa beni en çok yoran en başta uykusuzluk ve 2 saatte 1 beslenmekti. Mastit oldum. O memeyi masajla ağlaya ağlaya açtılar resmen çok kötüydü memelerimin ucu acıyordu ağlayarak emziriyordum, şimdi geçti tabiki. Lohusalık sürecinden önce herşeyin kafada bittiğini ve eğer ben istemezsem kötü hissetmeyeceğimi düşünürdüm ama malesef ki hormonlarım ôyle söylemedi. Durup durup gözlerimden yaşlar süzülüyordu ben istemesem de. Bebiş gündüzleri çok uykusuz ve gazlıydı. Hala da tüm gün uyumuyor 4 aylık. Bi ara 85 günlük falan olunca hareketlendiği için gaz sancıları gitti uyumaya başladı dedik şimdi de 4 ay atağı, zar zor emzirme , memede etrafı izleme, inatlaşma , biberon reddi vs dönemine girdik. İnşallah bir an önce geçer. Beni en başından beri en çok zorlayan bu oldu 1 ayı geçik uğraşıyorum nerdeyse 2 ay olacak, 12-13 haftada başladı 19 olcaz 🥹🤦♀️ Gazla ilgili de bebek hareket etmeye başlayınca ayaklarını çırpıyo , havaya kaldırıyor vs pırtlamayı öğreniyor merak etmeyin geçecek. Sadece gazını çıkarmadan yatağa koymayın çünkü ilk 5 dk içinde çıkmayan mide gazı, 2-3 gün bağırsaktan çıkmaya çalışıyormuş ve hep dolanıyormuş içerde. Aşağı inmeden çıkarmak lazımmış🌸