eda2201 hayır tabiki bana doktorum demişti ki aldın bebeği omzuna bir iki dk pıtpıt yaptın çıkmadı hırpalama çocuğu, zaten olsa atardı anne sütü çok gaz yapmıyor eğer dikkat ediyorsan ve sadece anne sütüyse. Bende o öyle dedikten sonra cidden öyle yaptım, özellikle geceleri aldım omzuma pıtpıt yaptım çıkmadıysa uyanmadan geri yatırdım ne on dk beş dk bile yapmadım yani ⅔ dk tamam. Bir de bilmiyorum önermek doğru mu nurse harveys kullandık çok etki etmedi sonrasında doktorum mommys bliss önerdi o bize çok iyi geldi biraz pahalı ama neredeyse iki ay sürdü bitmesi