anonim96 nnoktaa cidden şuan düşünüyorum da cidden hiç zor değilmiş yenidoğan asıl sıkıntı 6. Aydan sonra ve yürümeye başlayınca çıkıyor ben çok zorlanıyorum.. ama yenidoğan da kendin desteksiz bakmıştım.. lohusaligim bile tek geçti sadece idrar yolu enfeksiyonu oldu bir hafta yoğun bakımda yattı o ara hep ağlamıştım
suzun0508 nnoktaa beni uykusuzluk ve emmemesi yani emiyor ama 5 dk 20 günlüğüz ilerleme yok bez sayısı felanda normal ama diyorum kilo alıyor mu doyuyor mu acaba endişe ediyorum yersiz de olabilir bazen ağlıyorum almıyor diye. Lohusalıkta zor bi süreç hayırlısıyla atlatsak inşallah bazende gazı zorluyor:(
nigar19 nnoktaa 16 günlüğüz, aktiv şekilde süt veriyordum çokta iyi çekiyordu, ama kilo alımı iyi değil diye doktor mamaya başlattı😔 kendimi çok suçlu hissediyorum sütüm doyurmadı diye
diloss642 eda2201 emme bitince değil aralarda gazını al son 5 dakika emme bitmeye kala son kez gazını al 5 dk emzir uykuya dalsın yatağa koy
guzelanne71 nnoktaa 13 gün önce doğum yaptım.Beni en çok ne mi zorladı?Kucağıma alamamak emzirememek doğar doğmaz kakasını yuttuğu için küveze alınan bebeğini hala eve getirememiş olmak…O yüzden yaşadığınız zorluklara hemen şükredin birde benim bebeğim için nolur dua edin artık annesine kavuşsun oda 😞
naz7636 guzelanne71 Rabbim yardımcın olsun .Tez vakitte kucağına almayı nasip etsin .Günahsız yavrunun yüzü suyu hürmetine 🤲
gokcemommm Bebekten daha çok geçmeyen, normal doğum sonrası oluşan makat çatlağı yordu diyebilirim 🥺Yok mu tamamen geçirecek bi formül bilen ?
hellobeybii gokcemommm tamamen geçer mi bilmem ama yumuşatír iyi gelir propolisli doğal bir krem hemoroidde de kullanılıyor. Hemopropin krem
guzelanne71 Tam zamanında ve kilosu boyu herşeyi yerinde giden bir bebekti nerden bilebilirdim böyle bişey olacağını .Şimdi gece uykularım hiç bölünmeden sabah kalkıyorum güne başlıyorum ama ne zaman uykularım bölünecek kızımı emzirmeye kalkıcam bende diye yolunu gözlüyorum…
loveboymomy esoyiigit şiddetli ağlama krizleri oluyordu aniden başlayan. Saatlerce susmuyordu hani böyle 2 3 saat falan asla sakinlesmiyordu. Bı çok ayrı doktor gezdik . Kan tahlilleri röntgen vs hepsi yapıldı ve bütün değerler temiz çıktı. Bunun sonunda kolik tanısı koyuldu. Maalesef tedavisi yok. Bizim tam 1 aylık olduğunda başladı . Genelde 3 ve 6 hafta aralığında kendini gösteriyor.
papatyasss sedos1 gayet sessiz bir bebekti ağladı anlar nadirdi gaz sorunu vs hiç yaşamadık emer uyurdu eve gelen bu evde bebek olduğuna emin misiniz derdi?
1merling nnoktaa bebişler dünyanın en tatlı şeyleri bebeğim olsun çok istedim şükür ki Rabbim nasip etti amaaaa bitmeyen gaz sancıları ağlama krizleri elimden bi şey gelmemesi bebeğimle birlikte benimde ağlamalarım çok şükür ki 3 ay sürdü gerisi de gelecektir mutlaka atak haftaları diş aşı vs. ama iyi ki de doğurmuşuumm🥰
zehrababy nnoktaa gaz sancıları en çok zorlayan şeydi. Gece gaz sancısından ağlardı saatlerce bende onunla beraber ağlardım
hazucak nnoktaa meme reddi 30 gün sürdü sonunda başardık 🥹🥲 biberon meme reddini desteklemesin diye slikon uç, kaşık biberon, şırıngayla beslemeye çalışmalar en zor günlerdi. Kesinlikle slikon uç işe yaradı 🫶🏻
snmyrmg elifmiro emzirme destek sistemi kablosu var sütünü sağ emerken o sistemin ucuna şırınga takıp ver ben de öyle yapıyorum https://ty.gl/fj25wugzcqt2g
ipeklim eda2201 eda2201 bizde de aynı durum olmuştu bende bazen gazını çıkartmadan yatırdım bir şey olmuyor ya sürekli yapmazsanız eğer, ben özellikle geceleri çok zorlamıyordum gazını çıkarması için
eda2201 ipeklim evet bende çok zorlanıyorum geceleri çok yorucu oluyor, gündüzleride her zaman gazı çıkmıyor yani omzumda uğraşıyorum 20-25 dakka ama uyuyor gazı olmuyor mu acaba anlamıyorum
ummukerem nnoktaa sarılık riski yüzünden saatte 1 emzir dendi mahvolmuştum🥲 çok şükür geçti 5 ayı bitirdik bile🥲
annesionucoksevermis nnoktaa en zorlandığım emzirmeydi. Meme ucu yarası sezeryan dikiş acısı kucağıma bile alamıyordum bebeği.