mikrofon0 sulegiyim sayfasindan gorumcemin nişanına elbise aldım her bütçeye uygun abiye var ve gayet kaliteliler 1500 TL ye Janjan kumaş abiye aldım. Gelinlik diken kumaş işlerinden anlayan arkadaşım kalitesi çok iyi elbisenin öyle kötü bir elbise değil dedi. Şimdi düğün ve kına için de elbise bakıyorum oradan 😄 hatta şuan %50 indirimdeymis bazı abiyeler hoşuma gidenlerde bedeni kalmamış alamadım 🥲
Kına için de tesettür waw dan sipariş vermeyi düşünüyorum oradan ilk defa vereceğim