bgkrkmz abiyesi de güzel ben Janjan kumaş abiye aldım oradan şimdi daha taşlı boncuklu bakıyorum 😄 Kleopatra modeli var siyah ona göz koymuştum 3000 e düşmüş bir baktım 38 beden kalmış 😩 ben 42 giyiyorum. Neyse artık zaten sürekli kontroldeyim ekime kadar bulur alırım 😄