mikrofon0 canım ben şoktayım geçen iki abiye aldım biri 2000 biri 1500 surdaki resimlerdeki gibi pullu milli biseydi sanıyorum aldıkları fiyata satma pesindeler benim tavsiyem git sıfır al yakın olsak verirdim giyerdin makul fiyat dediğin için bu öneride bulunuyorum