Bibs haric her markadan emzik aldim yok hic birini tutmadi🤣 18 tane emzigimiz var en sonunda pes ettim.zaten emmedi ne meme ne emzik hic birini almadi biberonu kabul ettigine dua ediyorum.simdi 6 aylik dis kasiyici derdimiz var onlarinda hic birini kabul etmiyor.