İlk kızımda bu emzikten de aldım diğer markalardan da ama tutmadı şuan 8 yaşında 😄
Şimdi de 2 aylık bebeğim var oda canı isterse alıyor canı istemezse fırlatıyor yine avent wee… bütün markaların emziği var yok damaklı yok düz kauçuk silikon yapı vs..bir sürü modeli ama emecek olan bakkal emziğini bile şapırdatarak emer (arkadsımn kızı mesela emzik dayanmıyor 😊)
Zor zamanlarda kurtarıcı olduğu için ara ara emzik tutar inslh