nisanbhr tamamen çocuk özelinde bi konu . Bazıları nasıl ki emzik tutmuyorsa bazıları da bağlımlı oluyor 🤣 o yüzden bazıları kolay bırakırken bazılarında zor bırakacaktır. Kuzenimin bebeği 10 aylıkken kendi attı emziği tutmadı . Bizimki hala tutuyor 20 aylık. Ben gece beslenmesi de zorlamadım kendi bıraktı 1 aydır . Emzik içinde kendisi bırakacağı zamanı bilir 😇 nasıl ki şu an kendi wc ye alışmak istediyse ve artık oraya yapıyorsa . Dediğim gibi tamamen çocuk özelinde konular bunlar . Ben Kızımı dinliyorum hep .