Mrskoc aselkussum sisze de cok gecmiş olsun alerji her yaşta ortaya cıkabiliyor ama yan etki ne kadar azsa o kadar normalleşiyor benim oğlum da alerjik kızım da . Oğlumun alerjisi bittiği halde ara ara kalçalarında egzama cıkar bikaç hafta içinde söner sizinki de öyla bişey olabilir ciddi reaksiyon değilse normal hayatına devam edebiliyor insan .
aselkussum Mrskoc evet çok ciddi değil aslında egzemalari ilk dogdusgunda daha alerji olduğunu bilmeden çok ciddiydi sonra diyete girince geçti hiç tekrar etmedi arada yüzünde çok minik sivilcelee olurdu. Taki geçen mama değiştirene kadar çok ciddi kabarcıklar egzemalar oldu düzelttik mamayida değiştik tekrar söndülee ama arada tek tük minik şeyler çıkıyor
nuroner Mrskoc bizim süt ürünleri , yumurta, buğday, susam , pirinç , bakliyatlar , kuruyemiş , kümes ve tavuk hepsi devam maalesef 😢
aselkussum nuroner çok geçmiş olsun ne yediriyosunuz acaba ya geriye bişey kalmıyo çünkü çok kısıtlı birde hepsi deri testinde mi çıktı kanda mi
Mrskoc aselkussum anladım valla alerjik bebek anneleri olarak artık en ufak kızarıklıkta sivilcede isyan bayraklarını çekiyoruz ama işte doktorlar cok takmıyor bizim gibi. ne kadar iyileşirse o kadar iyi gözüyle bakıyor
nuroner Mrskoc sebze ve meyvelerden de alerjisi olanlar vardı bi çoğunu açtık , onları tüketiyoruz kuzu eti tüketebiliyoruz o yüzden bol bol et ve köfte yiyor🫠 balık yiyor sık yapınca yemez o yüzden aralıklı veriyorum . Bu besinlerle alternatif yemekler üretmeye çalışıyorum diyelim ☺️ birde bizim bi whatsapp grubumuz var bazen oradan da paylaşımlar yapıyoruz kendi aramızda fikir alıyoruz falan 🥲
aselkussum Mrskoc kesinlikl ben en ufak bı şeyde kesiyorum yine herşeyi doktora gidiyoruz yo yesin gerek yok diyo 😅
Hevimm melek2742 Bugün de kızım yedi aylık üç aydır aşık olduğunu öğrendik bize hemen süt verdiler geçen hafta tahlil yaptım yumurtayı olduğunu öğrendik ama birkaç gündür yoğurt veriyorum tekrar yüzünde egzamasını nüksetti Bebeğim bu süreçte hiç kilo almadım çok zayıf sizin de öyle mi
melek2742 genc1anne çok zor gerçekten şu an vermeye başladım süt yoğurt ilk başta tadına alışmadığı için şu an yemeside zor oluyor bazen yemiyor bile
Kyfz genc1anne Merhabalar. Benim de oğlumun buğday alerjisi var. Anafilaktik şok geçirdik. Kızınız kaç aylık ne durumdasınız neler yediriyorsunuz acaba?
nuroner Kyfz tek buğday mı sizin ? Bizde çoklu besin var buğday dahil 21 aylık olduk… bizim de anafilaksimiz var ama sütten
genc1anne Kyfz merhaba kızım 3 yaşını doldurdu bir buçuk yaşından beri ürtiker ile savaşıyoruz kan tahlilinde buğday ununa karşı bi alerjisi çıkmadığını söyledi doktor alerji testinde çıkmıştı ama nasıl oldu anlamadık şuan ilaç kullanıyor her gün buğday unu içeren besinleri doktorum verebileceğimi söyledi bende yavaştan vermeye başladım şuan herhangi bir sıkıntı yok çıkmıyor alerjisi
Kyfz genc1anne Geçmiş olsun. Bizde kanda da deride de çıktı. Yumurtaya da var mesela ama o anafilaksi boyutunda değil. O zaman yumurta verin dedi doktor ölümcül bi tepki vermediği şeyleri verin dedi, alışsın diye sanırım öyle yapıyorlar. İlacı olduğunu duymamıştım. Zaditen Zyrtec gibi bir şeyler mi acaba ilaçlar?
genc1anne Kyfz levmont kullanıyoruz bildiğiniz alerji ilacı günlük kullan dedi doktor düzenli kullandığımız süre içinde çıkmadı çok şükür birde parazitten şüphelenmişti hiçbirşeye alerjisi olmadığı halde neden çıkıyor diye 3 günlük bir süreçte parazit ilacı kullandık çok şükür 1 haftadır bir sıkınıtısı yok rahatladı birqz yavrum ama sizin durum bi tık daha farklı alerjisi varmış kanda da çıkmış çok geçmiş olsun umarım bir an önce atlatır çok zor oluyor öyle herşeyi seçmek zorunda kalıyor insan
Kyfz crnasr vücudunu kaşımaya başlıyor. Nabzı hızlanıyor, çok hızlı şekilde döküntüler oluşmaya başlıyor, nefes almada zorlanma, hırıltılı nefes ve aşırı huysuzluk oluyor. Acilen hastaneye gitmek gerekiyor.