melek2742 ağır ilerleyin bence sütü açtınız ya kuruyemiş bekleyebilir hayati bir yiyecek değil benim oğlumda alerjikti kuruyemişi 1,5 yaşta yavaş yavaş açtım 8. Ayda süt ürünlerini açmıştık mesela ama aşırı yavaş ilerledim hiç egzama kakada kan huzursuzluk bile olmadı desem yeridir yani