damla0208 Bosch kullanan hanımlar hangi modelini kullanıyorsunuz acaba? Çift bataryalı olanı kullanan vsr mı? Bosch’a genelde ağır diyorlar doğru mu?
onceuponatime_ damla0208 ben çift bataryalı olan unlimited 7yi bosch bayiisinde denemiştim ağır gelmedi bana iyiydi
huniliabla damla0208 unlımıted7 kullanıyorum cıft bataryalı memnunum ağır degıl kolumdan rahatsız olmama rağmen oldukça rahat gelıyor
ilaydaurker 3kidsmom Philips aqua 6000 kullanıyorum birkaç temizlikte bir filtre temizlenmesi gerekiyor onun haricinde memnunum ben düzenli yapamadığım için filtre olayı da