Aysunaysunaysun Yasirefeninannesi bende kullanıyorum performans olarak iyi ama sesi çok arttı gibi geliyor bana eşim aynı diyor ama bence degil 🥴
huniliabla damla0208 unlımıted7 kullanıyorum cıft bataryalı memnunum ağır degıl kolumdan rahatsız olmama rağmen oldukça rahat gelıyor
Yasirefeninannesi Aysunaysunaysun ya bugün yuvarlak oklu işaret çıktı büyük A var işarette bu nasıl kapanır
altaylardantuna Ahsensmom_ kesinlikle boş almayın batarya sıkıntısı oluyor iki odayı ancak süpürüyorum sonra hemen şarj philipsim vardı benim onu düsürdüm yoksa o harikaydı