altaylardantuna Ahsensmom_ kesinlikle boş almayın batarya sıkıntısı oluyor iki odayı ancak süpürüyorum sonra hemen şarj philipsim vardı benim onu düsürdüm yoksa o harikaydı
Merveeofs 3kidsmom cekisinden ben memnunum açıkçası yani kolay kolay normal süpürgemi kullanmıyorum bir süredir. Bir normal geniş başlığı, bir dar alan başlığı, bir de koltuk/perde başlığı var
aleyezgn 3kidsmom ben 2 yıl olucak phılıps kırmızı serisini kullanıyorum çok memnunum etrafımdaki çoğu kişide onu beğenip aldı memnunlar☺️
Zehraa38 3kidsmom Philips aqua Trio 9000 serisini kullanıyorum şimdilik çok memnunum yeni aldım sulu çekimi çok kolaylık oluyor bu arada