Camdakicicek cokcocuklu insallah sizin bebisiniz tutar. Kizima bi cok emzik denedim onunda %98lik tutma garantisi var dediler birde ultra softu deniyelim dedim🤣 benim kiz o geriye kalan %2lik kisimda kaldi sanirim🤣 verdigim paraya acidim
cokcocuklu Camdakicicek ayy deme ya valla kesin benimkide o geriye kalan %2 lik kisma girer bu inatla 🙂
Hmyrdnz Hani benim kızımı anlatmışsınız ya bizimki de ellerini Şapur şupur emiyor bir de ben kızım olmadan önce elini emen bebekleri görünce bu iğrenç anneleri hiç ilgilenmiyor herhalde alışkanlık olmuş bunlarda diyordum şimdi benim kızım da böyle ben sinir oluyorum Emince eşim de gülüyor bana kızım annenin en sevmediğin şey neydi söyle bakalım elini emen bebekler diye dalga geçiyor 🤣🤣🤣emzik konusuna gelince avent air aldım ben tuttuğu oyuncak olarakta we saplı çıngırak diye bir şeyi aldım mavi renkte sesi çok güzel Ağladığın zaman hemen susuyor kızım 2:30 aylık bu arada tavsiye ederim
cokcocuklu Hmyrdnz emsin ya benim hoşuma gidiyor nasıl tatlı tatli şapurdatiyor canm cekiyo bende emcem o elleri 😋😂 oyuncağı nerden aldınız ilk dışarı çıktığımda alacağım bende öyle bsey
Clover cokcocuklu normal o emme refleksinden kaynakli acikcasi ben biraktim emsin. Emzik fln emecegine elini emain sonra birakti o huyunu parmagini kesfetti. Biraz da onu emdi. Simdi hic yuzune bakmiyo.
Eminetavsan cokcocuklu Bi tane çıngırağı var tutuyo ama belli zaman sonra bırakıyo ellerini daha çok seviyor herhalde, 😊😊
aren61 cokcocuklu benim oglusumda oule emzikte almio sanirsin ac gibi emio deli gibi elini benm elimi kiyafetlerimi ne bulsa emesi var
balal cokcocuklu bnm oğlumda 2aylık emzirme sonrası bile eller agızda gören. Doymadı bu diyo🤦🏼♀️ Ama anlatamıyorm ellerini keşfettiğini 🤷🏼♀️
egee cokcocuklu o eller çok tatlı değil mi amaaa😍 benimde öyle minnak tatlı yumuş yumuş ellerim olsa bende emerim :)) bizimkide öyle canım merak etme:)
Gozde92 cokcocuklu bazen memeyi bırakip elibi özellikle emiyor. Biz emzikte kullabiyoruz ama onun tadı farklı ;)
Eminef cokcocuklu yumuşak oyuncaklarında içinde genelde çıngırak oluyo canım biz hem o şekilde aldık hemde sert olanlardan elleri her ikisinede dokunup alışsın diye ilk başlarda çok yadırgamıştı ama şuanda gayet memnun halinden ☺️
Eliftuba Bnmkide 2bucuk aylık sapur supur emiyor çok gülüyorum haline 😂 ben de size başka birşey sorucam anneler sizin bebelerde çok salya oluyormu ??? Bizimkinin önü sırılsıklam oluyor sürekli önlük değiştiriyorum diş çıkarma döneminde olur ama daha 2aylık normalmi suan???
Hmyrdnz cokcocuklu ay bilmiyorum ben seni aç mi koydum da böyle iştahlı emiyorsun diyesim geliyor 🤣markette denk geldik internetten de baktım sitelerin hepsinde var wee saplı çıngırak yaz çıkıyor canim mavi birşey ama sesi çok güzel alabilirsin