metemom_ muayeneye gidince ateşi olduğu için gelmedim ateşi şu kadar süredir devam ettiği için geldim diye giriş yapıp onun üzerinde ısrar ettiniz mi? Kızım da sürekli boğaz enfeksiyonu oluyordu neden sürekli oluyor diye doktora gittim tabii muayene etti ateşi de vardı boğaz enfeksiyonu başlangıcı dedi ben de, ben o yüzden gelmedim aylardır tekrar ediyor dedim öyle pfapa şüphesi aldı hâlâ süreç devam ediyor. Özel ve devlete götürdüm ben de farklı hekimlere hep gelme nedenim her ay ateşlenmesi dedim hasta öyküsü çok önemli biz belirtmeyince anlık şikayetlere bakıyorlar normal olarak. Çok geçmiş olsun