metemom_ ne veriyorlar ilaç? Antibiyotik ise yetersiz geliyor olabilir, enfeksiyonun neyden kaynaklandığını bulup ona göre tedavi edilmesi lazım. Oğlumun böyle on gün ateşi olmuştu, öncesinde de iki defa antibiyotik kullanmıştı. Tekrar doktora gittiğimizde antibiyotik şuruplar yetersiz gelmiş demişti ve iğne vermişti. İğneyle düzeldi çok şükür.
Devlet hastanesinde acilde falan bakmazlar kana idrara hatta bazen kulağa bile bakmazlar… En iyisi iyi bir çocuk doktoruna götürün, varsa çocuk hastanesini tercih edin tabii eğer götürmediyseniz ama beklemeyin geçmesini