maof metemom_ geçmiş olsun romatolojik olabilir efemef bence biran önce gidin benim oğlum oyledi genetik test yapsın öyle anlaşılıyor
maof endoplazmikretikulumiste ne güzel detaylı bilgi vermişsiniz aynı süreçten gectik bizde efemef var ilaçla duzledik
Bade38 hamcokelek33 Evet götürdüğüm sadece Selim aksöyeke gidiyoruz çok ilgili ve işinde çok iyi benim için öyle en azından
hamcokelek33 Bade38 çok teşekkür ederim ben de ordan bi doktora devam etmek istiyorum 6. Aydan sonra iki ayda bir gidip geleceğim
bsr426_ bianneo devletten muayne olduk doktora üç gündür ateşli muayne günde kızarıklıklar filan oluştu deyince direk 6 hastalık dedi
bianneo bsr426_ evet arkadaşımın kızına da kızarıklıklar oluştuktan sonra 6. Hastalık dedi o zamana kadar ateşin 10 gün nedenini bulamadılar serum ateş düşürücü verip eve gönderdiler