Pembepremses24 ben 2015 te kapandım . Çok ıstıyordum gercekten ama cesaretım yoktu sonra hep dua ettım Allah’ım nolur bana kapanma askı ver kapanayım bır şekılde dıye sonra o gece ruyamda cok agladımı gördüm bırısının benı cekıstırdıgını tulbentımı getırın bu sekılde gıdemem dıyordum sabahına kalktım kıyafet alısverısı vs derken ertesı gunu kapandım 10 senedır de kapalıyım normalde kapanınca pısman olurum dıye korktum ama hıcte oyle olmadı gercekten bır kere pısmanlık duymadım cok sukur 🙏