Pembepremses24 postunuzu yeni okuyorum ben görene kadar kapanmışsınız çok sevindim bende aylarca düşünerek girdim çevremde kimse beklemezdi benden ama yaptım çok şükür 6 Şubat depremini yakından yaşayan biri olarak çok etkilenmiştim ve tam bir yıl sonra 6 şubatta kapandım çok mutluyum evet bazen çok zor geliyor ama bu ahir zamanda yaptığım en güzel şey allahım devamlılığını getirsin hepimize