Benimde 2. Yılım oldu bu yıl kapanalı çok açık giyindiğim dönemde oldu ailem açık eşimin ailesi kapalı benim içimde vardı zaten açıkta giyinsem evlenince bir gün diyordum evlendim erteledim en son dedim bayramda kapanıcam herkes bir anda görmüş olucak çünkü insanların tepkisinde de cok çekiniyordum erteleme sebebim hatta buydu çevremde sonra tepkisi rahatsız edicek insanları engelledim hayatımdan hesaplarımdan ve bayramda yaptım herkes çok mutlu oldu arkadaş çevremde 2-3 hadsizin yorumı ne kadar üzmüş olsada beni gerçekren sevenler yanımdaydı temmuz ayıydı tam çok sıcaklardı aslında ama ben hazırdım ve bu zaten kolay bi karar değil kolay bişey de değil her zaman zor olucak pişmanda oldum ama zaten şeytanın uğrasacağını biliyorum kolay olamaycaktı Allah herkese her güzel şeyi nasip etmez diye düşünüyorum çok şükür umarım sende cesaretini toplayıp yaparsın çünkü psikologum demiştiki ne kadar ertelersen o kadar yapamazsın kolay bir şey değil çünkü:) umarım sanada nasip olur (kendim içinde hakkıyla taşırım insallah:)). Maruz kalmakta kolaylaştırıyor aslında tefsir ya da dini sohbetler dinlerseniz işiniz kolaylaşır