Pembepremses24 Saçlarım upuuzun ombre. Açık giyinen biriydim. Bir anda oldu her şey. Çevremdeki herkes o kadar şaşırmıştı ki. Bende kendime çok şaşırmıştım. Asla kapanacak biri değildim yani o kadar. Kendi sözümde kapandım. ♥️Eşim çok istemişti. Çokk tuhaftı çok heyecanlıydım. Güzel mi çirkin mi yakıştı mı yakışmadı mı hiç bilmiyordum. Sonrasında nasıl giyinip nasıl baş örtüsü yapacağımı bile bilmiyordum. 5 senedir kapalıyım. Ferace giyerek başladım.Elbise, etek, diz altı tunik, bol pantolon giyiyorum yani.. Herkes çok yakıştırıyor. Daha önceden kapalıymışsın gibi çok güzel giyiniyorsun diyorlar. Kapalılığında kuralları var tabiki.. Sizde inşallah ona uygun olarak kapanırsınız. Rabbim gönlünüze hoş göstersin, siz şeytana kulak asmayın.♥️🌹🤲Ertelememekte fayda var.