Pembepremses24 Ben 28 yaşındayım ve 18 yaşında üniversiteye geçerken kapandım. Zaten ortaokuldan beri namaz kılan biriydim ama asla kapanmam diyordum😂😂 sonra lise sondayken bir gün arkadaşla konuşurken kapanmayı düşündüğünü söyledi (o arkadaşım hala açık bu arada😂) ondan sonra ben de düşünmeye başladım baya bir araştırdım falan 1 gün anneannemleri umreye yollayacaktık ailenin bir kaç üyesi toplandık benden 2 yaş kucuk kuzenim var o dahil herkes kapalıydı ortamda sadece ben ve annem açıktık. (Annem hala açık). Ben kendimi çok rahatsız hissettim orda açık oldugum için. Sonra kesin karar verdim dedim ki bu kadar istek var içimde ya kapanmadan ölürsem diye düsündüm. tesettür alışverişi yaptım o sıra LYS sınavı yaklaşmıştı sınava girip çıkıp öyle kapancam dedim cunku Ösym fotoğrafım açıktı sorun çıkmasından korktum. Hatta sevgilim vardı ve kapanacağım için sırf benden ayrıldı 😅 çok üzülmüştüm o sıra. Annem açık olduğu için aile tepki göstercekti hatta annem bana dedi ki kapanırsan senle birlikte dedenin yanına gidemem ben laflarını duymak istemiyorum falan demıstı. Denize havuza girerken bikini mayo falan giyemiyceksin hazır mısın buna falan demıstı annem😂😂😂 Ama sonradan tüm aile annemin açık benım kapalı olmama alıştı zaten. Hatta halam kapalı olmasına rağmen üniversite ortamına giriceksin iyi düsündün mü falan demişti baya bir konuşmuşlardı etrafımdakiler benle ama ben kararlıydım. Hatta kapandıktan sonra babam habire nasıl kapalılık falan diye sordu ve bir kaç yıl sonra herkes helal olsun açılırsın sanmıştım annen açık oldugu için dedi. Ve ben iyi ki kapanmışım diyorum hiç pişman olmadım😍 En çok “ya bu kadar istiyorken kapanmadan ölürsem” düşüncesi beni kapanmaya yöneltti. Hatta Lys sınavından sonra kapancagım icin her gun dua ettim Allahım lütfen sınavdan önce ölmiyim kapanmadan ölmiyim diye🥲 zaten öncesinde ben fotoğraf çekilmiştim kapalı olarak sonra Sınavdan çıkar çıkmaz instagrama ilk kapalı fotoğrafımı attım herkes öyle gördü😂
Ve bence hiç zor değil eger ki cok istiyorsan yapabilirsin kapanınca daha iyi anlayacaksın ne demek istediğimizi🙏🏽