1Kubra_ Kizlar ben 56 hamile kaldım 69 doğum yaptım sezeryan oldum 3 gün sonra hemen korse taktım karnım hiç kalmadi şuanda 59 kiloyum yiyorum içiyorum kilo almıyorum hiç ekmek yemiyorum
Derin17 Periezo diyetisyenle vermeyi deneyin derim verdiği beslenme listeleri nettede var aslında zaten sağlıklı beslenmeye başlayınca kilo verimi başta hızlı oluyor, 2. ayda başladım 2 ayda 12 kg verdim ama tabi büyük bir çoğunluğu ödemdi sezeryanla oldu ve 1 gram bile vermemişim🤦🏻♀️listeler hem tok tutuyor hem sağlıklı ekstra hergün bisiklet çeviriyorum 😪
Kucukkalbim Periezo Akşamları ekmeği kestim,detox suyu yapıp tükettim,düzenli şekilde yürüyüş yaptım yürüyüşe çıkamayınca eliptik bisiklet aldım çok faydasını gördüm doğumdan sonra 12 kilo fazlam vardı hepsi gitti yeterki azimli ol bi şekilde gidiyor kilolar 😊
vera66 bende veremiyorm ilk hemen hızlıca gitti ama durdu şuanda napsam gitmiyo çok moral bozucu🤷♀️🙉
Derin17 Periezo 2 aylıkken başladım şuan 4 buçuk dediğim gibi birçoğu ödem okuyor zaten🤦🏻♀️listemi paylaşabilirim sağlıklı beslenme aslında işin özü tabi tatlı börek çörek hayal😂
Mires Periezo Ben doğum yapalı 6,5 ay oldu ilk doğum yaptığım zamanlar 6 aylık hamile gibi karnım vardı sonra yavaş yavaş küçüldü şu an çok minnak bir göbeğim var kıyafetlerde belli olmuyor ama beni biraz rahatsız ediyor ne zaman tamamen düzelecek diye bekliyorum🤷♀️
Kasude Periezo bazı kişilerde öyle hemen gitmiyor bende niye gitmiyor diye dert ediyordum. 6. Aydan sonra yamuna diye bi markanın korsesini kullandım. Ekmek şeker tatlıyı kestim bol su içtim pul biber yoğur kürünü daha sonra maydanoz limon kürünü de yaptım şu an 10.aydayız 4 kilo verdim. 3 kilo daha vermem lazım bir kaç ay içinde veririm diye düşünüyorum. Şu an diyet falan yapmıyorum ama günde iki defa besleniyorum. Zamanla sizinde gidecek korse kullanın mutlaka
Melike09 Periezo ben suyu öncede çok içerdim. Şimdi unutmamak için şişe ile geziyorum. Gözümün önünde olunca içiyorum sürekli
leylammm Periezo 5 ay olmuş, acele etmiyormusun ben biraz bekle bol su iç hem sütte yapar yağda yakar.
Periezo leylammm ya aslinda evet cevremde herkez merak etme gider belli karnin sis desere psikolojikmen hic bise olmadigi icin cok kotu hissediyorum kendimi bunun icin istiyorum 🥺
Atlsbtnannesi Periezo 65 kiloyla hamile kaldım 90 kiloyla doğuma girdim. Bildiğiniz bir dubaya dönüştüm. 🤣 hastaneden geldigimiz gün tartıldım evde 86 kiloydum bide boyum koşa benim siz düşünün 157 boy. 😱Şuan bir ay 2 günlük olduk 78 gördüm 12 kilosu gitti şükür. Ama daha çok gitmesi gerek. 3 litre su içiyorum hepiniz gibi 1 dilim kahvaltıda ekmek tüketiyorum hergün bulgur pilavı mutlaka yiyorum. 1 aydır hiçbir paketli abur cubur tuketmedim. Şekeri zaten çoktan bıraktım. Sadece süt olsun diye tahin helvası yiyorum. Onu yemesem daha Hızlı verirmişim gibi geliyor. Onun dışında hergün rezene çayı ıhlamur içiyorum asla ihmal etmiyorum ödem attırıyor ayrıca süt yapıyor. 🤪 kur meyve çok tüketiyorum kayısı incir kavrulmamış kuru yemiş yiyorum. Çok şükür sütümde yetiyor şimdilik ben memnunun kızlar gider inş yavaş yavaş. Şimdi minik prensimle koklaşmak varken dert edemiyicem kiloları. Boşverin. 😂🙈♥️♥️♥️
vera66 Atlsbtnannesi aynıyızz bizde bi ay 1günlüğüz😃 81le hamile kaldm98le doğuma girdim resmen küçük ayı yavruus gibi şuan86ya düştm ama bi bu kadar daha vermek istiyorm bol su ekmek az abur cubu yok ama yinede gitmiyo durdu şuanda çok sinir bozucu🙉
Sdtcvkfrkn Atlsbtnannesi yaaa aynı kiloyla hamile kalmışız ben 90+ ile doğuma girdim yani en son moral bozukluğu ile tartılmadım ama kesin 93 olmuşumdur ama çok şükür doğumdan bir hafta sonra 78 indim ve hala da 78 79 arası gidip geliyorum 1 kg bile veremedim daha 4 buçuk aylık olduk
shyu Periezo ben 59 kiloyla hamile kaldım şu an 74 kiloyum ve bebeğim 9 aylık gitmiyor bu kilolar ne yapacağımı şaşırmış durumdayım😞 moralim çok bozuk